Breakfast

Godmorgon!

Nu har jag fått någon timmes sömn till efter mina hemska hostattacker inatt. Är hemskt när man hostar och hostar och det aldrig slutar, känns som att kroppen håller på att gå sönder. Snacka om att min blogg är en gnällblogg för tillfället. Dock har jag en blogg där jag skriver om mitt vardagsliv och för tillfället består mitt liv av smärta, feber och hosta så därför blir inläggen om det..

Vi har precis varit iväg och lämnat biljetter till utförsäljningen till Patricia på mitt jobb. Hade lovat henne biljetter så jag stack upp till Puma och lämnade till henne, skönt att komma ut och få lite luft. Hon hade köpt en supersöt rosa blomma till mig som tack för biljetterna och lite "krya på dig" present. Blev superglad för den och nu står den här mitt på vardagsrumsbordet och lyser upp i sjukdomsmörkret. Efter att vi hade lämnat biljetterna passade vi också på att köpa lite frukost med oss hem. Blev goda bullar till frukost, och sedan köpte jag även lite fika till eftermiddagen samt lördagsgodis till ikväll. Behövs lite gott att pigga upp sig med.


 

Nu är det dax för frukost!
Hoppas alla får en bra start på lördagen!
Kram


Spår från tidigare besökare..
Emelie

Hej kusin!! Har glömt bort att kommentera när jag varit inne och läst...Har en blogg som jag inte uppdaterar så ofta men har du facebook så får du gärna söka upp mig där...Många kramar

2009-05-10 @ 10:25:49

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0