En rofull söndag

Halloj =)

Idag är jag riktigt trött efter en sen kväll igår och dålig sömn inatt. Gårdagskvällen var supertrevlig och vi var kvar hos M&M tills den sista bussen gick hemåt. Vi ät gott, spelade lite Guitar Hero och umgicks. När efterrätten, som bestod av glass, chokladsås och strössel, dukades fram så plockade vi fram en kortlek och spelade plump. Riktigt roligt hade vi, särskilt roligt var det att jag lyckades vinna båda rundorna som vi spelade =P Första var delad vinst med älsklingen och andra runda vann jag stort trots att jag vid det laget var riktigt trött. Kommer biler sedan, måste bara hitta kamerasladden först...

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Tagit en promenad med en trött vovve, skönt komma ut lite. Lucas var superduktig igår när vi var iväg, men idag är han trött vilket är skönt eftersom även jag och D är trötta. Vi har även kollat på Robinson som vi spelade in igår, tycker det är riktigt roande faktiskt. Nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska göra, kanske spela lite Guitar Hero och sedan vila en stund. Dagen ska tillbringas lugnt iaf, med mycket ro och vila!


Hoppas att alla har haft en skön helg!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0