Fotbollsmatch i underbara vädret

Halloj!

Vår dag har startat helt underbart soft. Vi har legat i soffan och kollat CSI hela förmiddagen. Härligt att bara vara tillsammans och mysa. Frukost har vi även hunnit med, bullar och ägg smakade underbart =) Nu är det dax för fotbollsmatch. Daniel ska spela match klockan ett och eftersom de spelar på Norrvalla som ligger fem minuters gångväg hemifrån så tänkte jag följa med och titta. Hoppas att de vinner, jag ska hejja och hålla tummarna för dem iaf =)


Hoppas alla får en härlig söndag!
Take care
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0