Freesbee-vovven ska ut på morgonpromenad

Godmorgon!

Härligt med lördagsmorgon idag. Även om man, som vi har gjort idag, vaknar tidigt så är det skönt att själv kunna bestämma om man ska gå upp eller ligga kvar. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skönt med lördagar då man kan se vad dagen för med sig. Tror iaf att det blir en lugn helg. Siktar på en myskväll hemma med älsklingen med god mat och lite TV. Så får vi se vad dagen innan bjuder på =)

Arbetsveckan var kort för mig denna veckan, men trots detta var den väldigt intensiv och därför min dåliga uppdatering. Lovar att försöka bättre mig i helgen... Onsdagen jobbade jag till stägning och sedan for jag direkt hem och somnade. I torsdags var det jobb till 15, sedan hade jag en kort håltimme som spenderades på Familia. På Familia hittade jag en fin ring som jag självklart var tvungen att köpa... Vid 16 for jag tillbaka till jobbet där vi skulle ha lite prtaj på kvällen. Förskolansdag var det så därför hade vi lite jogging med barn, föräldrar och syskon på förskolan. Efter det blev det också lite grillning, supertrevlig kväll var det. Vid sju landade jag på VB och efter lite mackor så tog vi en promenad till svärfar. Daniels favoritlag Leeds spelade kval och hans pappa har kanalen som visade matchen så därför var vi en runda hos dem och tittade på matchen. Hemma igen vid 23 och ni kan ju gissa vad jag gjorde då =P

Igår var en skön dag på jobbet. Strömlöst fram till 12 så till middag grillade vi hamburgare. Härligt vara ute i det fina vädret. Resten av dagen tillbringades sedan på gården fram till lite efter 14 då jag gick hem. For då direkt till mamma där Luc var. Hon var lite krasslig så hon passade honom torsdag och fredag vilket var skönt eftersom Lucas då slapp vara ensam hemma =) Stannade en stund på hennes koloni och fikade och spelade kort, trevligt var det =) Efteråt for jag inom Maxi och hadlade mat och sedan blev det hemfärd. På kvällen grillade jag och Daniel, var supergott =) Efter middag på balkongen vandrade vi in och satte oss i soffan med varsitt glas rött, härligt. Något avsnitt CSI senare somnade jag gott på soffan...

Nu är det dax för morgonpromenad med Lucas. Blir nog lite freesbee också för han verkligen älskar att kasta freesbee. Sedan blir det frukost framför ett eller två avsnitt CSI... Åhhhh vad underbart med lördag =)



Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0