Hej hej hallå dagboken

Dagen har varit riktigt tuff och jobbig. Vaknade imorse, steg upp och insåg att jag borde lägga mig igen. Huvudet bulltade, kroppen värkte, halsen sved och hela kroppen kändes tung. Min första tanke var "oh no, tufft med tanke på att jag har stängning och inte hinner vila bort det i eftermiddag". Efter en knaper frukost, där Lucas fick 1,5 av mina två mackor samt lite värktabletter så släppade jag mig till jobbet.

Hela dagen har jag insett att kroppen inte ville med mig och att jag borde åka hem och sova. Ingen mat fick jag i mig och huvudet snurrade så att jag trodde jag skulle svimma.. Jag höll ut iaf och kämpade på, finns inget annat att göra. Dock ringde jag direkt till skolassistenten och sjukanmälde mig när det sista barnet hade gott. En timme tidigare kom jag ifrån och kunde åka hem och sjunka ner i soffan. Här har jag sedan legat och sovit sedan dess. Precis när jag vaknade för toalettbesök så frågade jag yrt Daniel vilken tid det var. Noll tidsbegrepp när man sover så. Kroppen mår fortfarande skit och jag är glad att jag tillslut gav mig och gick hem samt bestämde att jag stannar hemma resten av veckan. Hatar att vara hemma, man vetju att någon annan får göra ens jobb, men ibland funkar bara inget annat...


Nu ska jag krypa ner i sängen och sova!
Sov gott!
Kram
 

Spår från tidigare besökare..
Rosa Bonde

Krya på dig, ibland måste kroppen få vila sig i form.Hoppas att du kommer i form tills det blir helg.Vi ses på måndag.



Kram

2009-05-07 @ 07:06:45
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0