Hujedamig

Haha, det första som slog mig när jag kom in här och insåg att jag inte hade bloggat på hela helgen var just detta ordet "Hujedamig". Dålig stil detta, vet inte riktigt vart all tid tar vägen...

Helgen har varit underbart rolig och skön. Tänkte berätta mer om det sen för just nu orkar jag inte...

Idag är det iaf måndag och ännu en ny vecka har startat. Att dömma av hur veckan har startat så lär det bli en lång och tung vecka. Dock är det inget speciellt som har hänt och som påverkar denna nedstämdhet, jag bara känner mig tung i kroppen. Känns jobbigt med jobb och liknande, jobbigt att inte veta något om hur saker kommer att bli till hösten. Har man ett jobb eller inte, och vart kommer man isf vara? Det jag har fått veta från min chef är att jobb ska det finnas men frågan är vart, men nu beter hon sig helt annorlund och jag fattar noll.

Efter jobbet for jag hem och tog en ordentlig städrunda i köket. Jag diskade all disk, diskade upp lite annat såsom knivställ och liknande samt skrubbade både diskbänk, kakel, spis och skåpsluckor. Jag har även sprutat ugnsrengöring i ugnen så förhoppningsvis blir den ren och fin sen när jag torkar ur den =) Nu har jag precis landat i soffan med lite honungsmelon och datorn. Ska nog surfa runt lite och sedan spela lite Sims. Skönt att få tänka sig bort för en stund och slippa tänka på sitt eget trassliga liv.. Älsklingen kommer snart hem så blir väl lite mys och pussar med honom också!


Hoppas alla har haft en bra måndag
och att den fortsätter lika fint!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0