I´M LONELY AND SICK OF THIS

Usch, vill inte vara dålig längre. Vill må bra igen och orka göra saker, vill vara pigg och glad. Vill slippa ha ont, äta massa mediciner, hosta sönder min kropp, inte få i mig någon mat, vara trött och bara ligga hemma. Mest av allt vill jag bli av med hostan så att jag kan sova, är sååå trött hela tiden för att jag enbart sover max en timme i taget och sedan är vakn minst tre timmar innan jag somnar igen. Varje natt sover jag typ max två-tre timmar, konstigt man inte blir piggare. Dessutom tar det på krafterna enormt att hosta som jag gör.. Tur jag inte ska jobba imorgon, hade aldrig fungerat med tanke på hur dåligt jag fortfarande mår...

Är ledsen idag. Sårade mig verkligen enormt, gör ont in i hjärtat på mig. Man måste behandla folk med respekt, måste tänka på att folk har känslor. Känns som att jag inte är bra nog, som att jag inte duger. Du pratade inte ens med mig, du bara tog beslutet. Annars kunde du iaf fixat något som kompensation, typ "jag tycker det är bättre du vilar och tittar lite på TV så jag fixade lite dricka och något gott att tugga på till dig". Nu kändes det som att du bara struntade i vilket, jag blev supersårad och känner mig som världens sämsta. Vill inget hellre än att vara med dig nu, men det är väl bäst att jag ligger kvar här i soffan och är ensam. Hade mest av allt bara velat gå upp till dig nu, tar ju bara någon ynka minut men du verkar inte vilja ha mig där så varför ska jag tvinga dig och få dig att skämmas?

Nä nu ska jag kolla One Tree Hill istället. Eller nä, ska nog gå dit ändå... Ska slänga på mig kläder och gå dit, ska visa dig att jag alltid stöttar dig och finns vid din sida.
Always & Forever...

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0