It has gonne crazy

Min data har fått fnatt, fullständigt knasig är den. Eller är det bara blogg.se som är knasig ikväll, kan vara så också. Iaf hoppas innehållet i internetfönstret lite knasigt, allt syns inte och så. Men det är sånt man får leva med.

Skönt med kväll. Dagar som denna då man ligger hemma dålig helt ensam på dagen så är kvällen så underbar. Klockan fyra när Daniel slutar jobbet är en magisk tid.. Att slippa vara ensam och istället kunna kramas och göra saker tillsammans är mycket roligare. Idag har vi bara tittat TV sedan älsklingen kom hem, men trots det så är det sååå mycket mysigare än att titta ensam. Nu börjar det dock bli dax för kvällsmat. Daniel är underbar och fixar middagen till oss idag, just nu steker han bacon och champinjoner. Vi ska ha bakad potatis med bacon och champinjonröra samt vitlöks-creme fraich. Ska bli supergott, härligt nu när jag äntligen börjar få lite aptit igen =) Till maten antar jag att det blir ännu ett avsnitt CSI, den serien är verkligen spännande och intressant. Daniel sa här i helgen att han var så glad att jag hade köpt den till oss för han tyckte det var roligt se den från början så man fick lite sammanhang och lärde känna karaktärerna och så. Jag håller fullständigt med =) Nu ska jag fråga D om han trots allt behöver lite hjälp med maten!


Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0