I've always been a dreamer

Godnatt!

Dagen har varit lång idag, men trots allt har det gått förvånansvärt snabbt. Föreläsningen ikväll var bra, mycket intressant och tankeväckande sa han som föreläste. Var inte hemma förrän vid nio, då jag slängde i mig lite kvällsmat och sedan har jag bara kollat på datorn och slösurfat. Klockan har redan hunnit bli mycket så det börjar bli dax att sova... Imorgon är en ny dag så det gäller att få en god natts sömn! Avslutar nog dagen med ett avsnitt One Tree Hill på datorn. Det och lite mys med älsklingen känns som ett lagom skönt avslut på en lång dag.

Sov gott inatt!
Sweet dreams!
Kram


Avslutar dagens inlägg med en låt från One Tree Hill. Mycket bra musik som spelas i serien, massor är härliga texter och mysig musik...

I don't wanna hurt you
I don't wanna make you sway
Like I know I've done before
I will not do it anymore
I've always been a dreamer
I've had my head among the clouds
Well now that I'm coming down
Won't you be my solid ground

Spår från tidigare besökare..
M

Krya på dig syster yster :) Tack för lånet av doggi idag...



Pussis

2009-05-06 @ 21:39:33
Bloggadress: http://misslonelygirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0