Jag känner mig som en svikare

Godafton!

Äntligen hemma från dagens arbete och yar lyckats hamna en stund i soffan. Var en bra dag på jobbet, ganska lugnt och inte så mycket barn. Efter det sista barnet gick hem hann jag dessutom med lite fix, alltid skönt när man hinner fixa lite saker som aldrig annars hinns med.

Egentligen skulle jag med och kolla på älsklingen när han spelar match men fick stanna hemma istället. Vi resonerade som så att Luc nog inte skulle gilla om husse sprang och sparkade boll utan att han fick vara med, så därför skulle inte Lucas med. Eftersom L redan varit ensam hemma en bra stund idag så kändes det taskigt att lämna honom igen, vilket gjorde att jag fick stanna hemma med honom. Känner mig dock som en svikare som inte ställer upp för älsklingen när han ska spela... Iaf så sitter vi alla tre här hemma nu och håller tummarna, hoppas att allt går bra älskling! jag hejjar på dej och hoppas att ni vinner er match!

Nu ska jag kolla lite TV och vila. Måste vila så att jag blir av med bakterierna i min kropp, dem vill vi inte ha tillbaka. Trevlig kväll! Kram

Spår från tidigare besökare..
Anonym

Vilka tre är det som sitter hemma och håller tummarna? Vad jag fått lära mej så har varken hund eller katt några tummar. Verkar skumt det här:)

2009-05-13 @ 19:56:39

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0