Livet har sina goda stunder

YES, YES, YES, YES...

Lyckan är total här hemma för tillfället. Kom hem efter jobb samt en liten blomster-shoppingrunda. Upp med påsarna i lägenheten, koppel på Luc och ut en runda för att rasta honom. På vägen in igen så passade jag på att ta med mig posten uppe. Såg att jag hade fått ett brev och ett paket. Gissade direkt på att paketet innehöll mitt fina halsband som jag vann hos HildestamDesign, samt ett halsband till som jag samtidigt beställde från henne. Brevet var ett stort A3, och jag lade märke till en röd symbol i vänstra hörnet samt namnet på den person som jag har haft kontakt med på högskolan angående examensbeviset. Brev från Malmö Högskola, kunde det vara mitt examensbevis eller var det bara något som saknades i ansökan om exemensbevis och som alltså skulle kompletteras? Jag tvingade mig själv att sluta hoppas, och tänkte "du blir så besviken annars Cathrine" samtidigt som känslorna rusade i kroppen medan jag sprättade upp kuvertet. Jag kände något hårt i kuvertet och kände hur hoppet ökade och plötsligt rusade fritt i hela kroppen! och jag kan sammanfatta det hela såhär:


Känner mig så sjukt överlycklig just nu! Jag är äntligen färdig med allt vad skola och examensarbete heter och är numera examinerad pedagog =) Kan inte förklara hur lättad och lycklig jag känner mig, längsedan jag hade en såhär bra dag!






Hoppas alla andra också har haft en bra dag och får en fin eftermiddag!
Kram

Spår från tidigare besökare..
Han som du bor med

Grattis Cattis! Love you!

2009-05-04 @ 22:14:36
Bloggadress: http://mrsaronsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0