Monday

Redan måndag igen, förra veckan gick verkligen snabbt. Kanske beror på att jag sov bort halva veckan eftersom jag var sjuk... Känns konstigt med måndag och att man är hemma, hör inte till vanligheterna. Dock är det tur att jag hade sagt till på jobbet att jag skulle vara hemma idag och imorgon för jag är fortfarande inte bra. Kroppen är fortfarande riktigt sliten och jag har ingen ork. Hostar hela nätterna igenom, hemskt är det. Önskar jag hade fått sova gott, längtar efter en god natts sömn.

Idag händer det nog inte så mycket spännande. Ligger i sängen nu och ska försöka sova en stund till. Kollar på lite One Tree Hill, lagom att titta på eftersom jag vet vad som händer eftersom jag sett det så många gånger tidigare. Om någon timme blir det frukost, måste bara vänta ett tag till eftersom man inte får äta förrän två timmar efter penicillinet. Ska iaf försöka sova mycket idag, försöka ta igen förlorad sömn så att jag blir riktigt frisk och kry.


Hoppas alla får en fin måndag
& en trevlig start på den nya veckan!
Kram C, Lucas, Taison och Sizou


Världens bästa grabbar

Spår från tidigare besökare..
M

Saknar min älskade vovve:(. Tomt utan honom....kommer strax o hämtar honom. Sen blir det raka vägen hem till sängen o kramas o kurera min "flunsa" eller vad det nu e jag dragit på mej...

LOVE M

2009-05-12 @ 15:15:45

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0