New week

Halloj =)

Ny vecka igen, känns som det är nya veckor hela tiden. Som vanligt hade jag öppning idag, vilket jag har varje måndag. Skönt med tidig arbetsdag, dock tråkigt ha den bästa dagen direkt på måndagen för det innebär att jag sedan får massa långa dagar efter det.. Slutade på jobb vid ett och stack då till mammas koloni och hämtade Lucas. Skönt han fick vara hos henne idag, så slapp han vara ensam hemma när vi jobbade. Nu har jag precis kommit hem och har krupit upp i soffan framför ett avsnitt Grey´s Anatomy. Ska sitta här och mysa lite och sedan blir det kanske en promenad innan jag åter ska till jobbet. Personalmöte ikväll mellan fem och åtta så strax efter fyra stickar jag åter till arbetet.


Hoppas alla har en bra måndag och får en skön start på veckan!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0