Pizzatime och söndagsparty hemma hos familjen Aronsson

Åhh, nu har vi precis ätit kvällsmat. Blev pizza som vi var iväg och köpte, längesedan vi åt det så det smakade helt underbart. Dock orkade jag bra hälften, blev riktigt mätt snabbt. Nu väntar vi på att Söndagsparty med Filip & Fredrik ska starta, ett givet program en söndagskväll hemma hos oss. Under tiden så kollar älsklingen på ishockey. De visar Detroit på Canal+ och Daniel håller på dem så självklart måste han titta lite när de visar dem på TV:n. Jag ligger bara och slösurfar med ett halvt öga på datorn och ett halvt på ishockeyn. Tröttheten är enorm, men skönt ibland att vara sådär riktigt slö.

På tal om skönt förresten - upptäckte när vi skulle hämta pizzorna att det regnar ute. Älskar det fina vädret vi har haft men känns skönt med en ordentlig regnskur, luften var frisk och härlig och det kändes så skönt att känna regnet falla mot kroppen. Ibland är regnet befriande och idag är verkligen en sådan dag då regnet känns som en välsignelse som skänker ro i själen.


Hoppas alla njuter av en härlig söndagskväll!
Ta hand om er!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0