Sick and tired

Halloj!

Läget är oförändrat idag. Kroppen är fortfarande lika öm och tung som igår och huvudet bulltar. Har haft enorma frysattacker hela natten och morgonen, obehagligt när man fryser så mycket att man skakar och hela kroppen spänner sig.

För tillfället känner jag mig iaf lite piggare. Har tagit en värktablett och antar att jag svettats ut en del av febern. Kände att jag var tvungen ta en tablett så att jag orkade med att ta hand om djuren. Även om Lucas är världens snällaste och inte kräver något annat än mys av en när man mår dåligt så måste han ju ut emellanåt. Har lyckats få i mig en liten skål yoghurt nu under förmiddagen, aptiten är fortfarande borta men det är viktigt med att få i sig lite mat. Kollar nu på One Tree Hill i soffan, skönt vila ögonen på det.


Hoppas att alla har en skön torsdag!
Ta vara på dagen
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0