Spinning around..

Nuförtiden blir det verkligen dåligt med blogginlägg här. Känner att jag inte riktigt hinner med det, samtidigt som jag för tillfället inte har någon riktig lust att blogga. Är så himla mycket annat i livet som tar upp min energi, mycket annat som fyller mitt huvud med tankar så när jag väl landar i soffan finns där ingen ork och lust kvar till att skriva här. Känns som att hela min värld snurrar för tillfället, och jag försöker så gott som det går att snurra med den...

En sak har jag iaf lärt mig av hela incidenten - man ska aldrig göra något för att vara snäll för då får man det bara i baken efteråt. Längtar inte alls till sommaren, kommer bara bli skit känns det som. Jag vet iaf vad jag kommer göra i sommar, det är en sak som är säker... Vissa folk tänker inte riktigt men så får det vara, bara de är nöjda så bryr de sig inte.

Nu ska jag kramas med min älskade man! Han är en klippa i stormen och gör allt för mig för tillfället när jag mår dåligt! Vad hade jag varit utan dig älskling? Nothing, nothing at all! Love you forever!


Hoppas alla får en mysig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0