Thank god it´s saturday

Godmorgon!

Härligt att vakna och inse att det är lördag och att man är ledig. Dock hade jag en liten panikattack när jag vaknade eftersom jag var helt övertygad om att jag skulle till jobbet och hade försovit mig. Daniel lyckades dock lugna mig och jag insåg att det var en ledig lördag som vi hade framför oss. Härligt ska det bli att få vila upp sig lite. Att vakna redan såhär tidigt är dock inte lika härligt, men jag lyckades inte somna om. Här är varm i sovrummet också var här så enormt tyst så jag kunde inte sova mer. Dessutom mår jag lite konstigt småilla, gissar på att man har druckit för dåligt nu i veckan när det har varit ganska så varmt... Jag har iaf sovit enormt skönt inatt så jag känner mig pigg trots den tidiga timmen - man får vara glad för det lilla =) Ska iaf ligga kvar här i sängen och mysa med älsklingen! Det är så en äkta lördagsmorgon ska spenderas =)


Vad ska alla underbara läsare hitta på en lördag som denna?
Hoppas alla har sovit gott!
Kram


Söta, älskade Taison... Saknar min vovve!

Spår från tidigare besökare..
Rosa

Morning Cathrine! Här är en till som är vaken. Jag gillar att vakna tidigt och det är tyst i huset. Fast tyst är det inte katten jamar och vill ut och fåglarna kvittrar.

Var är er hund? Sover han eller han är på semester?

Nu ska jag snart ut och slipa på ett par gamla trädgårds stolar sedan väntar mc-arna på en tur till Kopparhatten där vi ska träffa Sara och Johan med Johans föräldrar och farmor.

Koppla nu av och ha en skön helg.

Kram/Rosa

2009-05-30 @ 08:41:30
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0