Tidig lördagsutflykt och vi är redan hemma igen


♥ Mina favoritkillar ♥ 
Min favoritbild på Daniel & Lucas, tagen i svärmors koloni sommaren 2007 då Lucas bara var liten valp


Halloj!

Nu har vi precis varit ute och farit lite. Var dock inte någon exotisk lördagsutflykt som gällde för vår del. Vi for till Väla för att uträtta lite ärenden. Allt vi skulle fixa lyckades vi med, vilket känns riktigt skönt. Bland annat skulle jag reklamera en halsbandberlock samt ett halsband. Berlocken fick jag en ny (ringen mellan hanget och låsanordningen hade lossnat) och halsbandet fixade de snabbt till i affären. Köpte ett supersött grodhalsband igår men när jag skulle visa Daniel det så satt grodan på fel håll. Dock löste de det snabbt i affären och nu häger grodan rätt igen =) Jag skulle även byta en tröja som jag köpt på Esprit eftersom jag råkade få en med v-ringad hals istället för rund hals. Visade sig dock inte finnas i min storlek så jag behöll den istället. Tyvärr (för plånboken..) hittade jag även en söt tunika där så den fick följa med hem till oss.

Kändes riktigt skönt när vi satte oss i bilen igen. Klockan visade enbart halv tolv och vi hade redan hunnit med en massa ärenden och kunde åka hem och ta det lugnt. Det är fördelen med att vakna tidigt - man får en ordentlig start på dagen och det gör att dagen känns mycket längre. Nu är vi alltså hemma igen och ska tillbringa resten av dagen med att bara umgås och mysa med varandra samt med Lucas och Sizou! Härligt med lediga lördagar!


Trevlig eftermiddag!
Kram

Rosa: Har försökt kommentera hos dig men förstår mig inte på det riktigt. Vad roligt det var att få se vad ni hade haft för er igår =) Vovven låg och sov gott vid mina fötter när jag skrev imorse. Han är väldigt morgontrött av sig så han stiger helst inte upp förrän det blir nödvändigt. Imorse valde han att sova ända tills Daniel klädde på sig för att ta ut honom på en morgonpromenad, då blev det fart på honom =) Hoppas ni får en trevlig dag med Sara och gänget!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0