Time for saturday evening

Godkväll =)

Idag är det lördag, men känns dock som söndag. Blir tokigt när man är ledig, man blir lite vilse i dagarna. Vet inte om det beror på vädret, men jag har ingen blogglust för tillfället. Känner mig så enormt trött hela tiden. förstår inte riktigt varför men det inverkar absolut på blogglusten. Dessutom har jag ont i bihålorna och huvudet, tror det är allergi som jag känner av. Jobbigt är det iaf, gillar inte alls att känna mig såhär tung i huvudet.

Idag har vi varit uppe tidigt. Vi vaknade tidigt och begav oss sedan till mammas koloni vid halv tio. Frukost där och sedan hjälpte jag mamma med hennes arbetsplikt. De måste hjälpa till fyra timmar per år, så idag gjörde vi ungefär 1,5 timmar var jg, mamma och Tessan så nu är mamma klar för i år =) D var på mammas koloni och passade vovvarna så även han hjälpte till. Efteråt solade jag lite och sedan fikade vi och spelade kort. Härligt att sitta ute i solen och njuta, man vet ju inte hur länge det här vädret håller i sig så man får ta chansen och njuta medan det varar =) Vid halv tre åkte vi via MAXi hem och har nu tillbringat lite tid framför en fotbollsmatch på TV:n. Jag har dock mest tittat på One Tree Hill på datorn, roligare än matchen =P

Vi ska alldeles strax göra vid oss och ge oss av hemifrån. Ikväll blir det grillning hos Maria och Mattias. Blir bara vi och dem samt Jonas, lite lagom mycket folk tycker jag. Skönt att träffas och umgås lite. Dock känner man av att man blir trött av att vara iväg varje dag. Trots att detta har varit en långhelg så har vi inte haft någon ledig kväll. Saknar en lugn och mysig kväll med älsklingen, kunna grilla lite gott och sitta på balkongen med tända ljus, ett glas vin i handen och snacka en massa skit =) Men det får vi ta nästa helg, då har vi nått att se fram emot =)


Nu ska jag fixa mig och byta kläder =)
Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0