Kamerasladden är uppletad och här kommer bilder från valborg och 1:a maj

Kamerasladden är funnen och massor av bilder hittade jag i kameran =) Rätt roligt att jag alltid lyckas glömma var jag lägger sladden, varje gång jag har fotograferat så är det samma sak och därför har jag alltid massor av bilder att lägga in  när jag väl hittar sladden =P Jag startar med bilder från i torsdags, då det var valborgsfirande med grillning hos mamma på kolonin:


Mamma mötte upp vid parkeringen


Jag och mamma tog hand om grillningen


Daniel busade med vovvarna


Undrar vad mina pojkar tittar på, måste vara något spännande


Underbara älsklingen myser med mig
Fin bild som Tessan tydligen har tagit, kul att hitta sådana kort i kameran som man inte visste om fanns



Gott med grillat


Min älskade man


Söta Taison


Efter maten blev det kortspel


Jag och Daniel

I fredags, den 1:a maj, så var det dax för 75-års middag för Daniels farmor. Kvällen startade med middag på stan, och efter det så blev det kaffe och tårta hemma hos dem:


Daniel på väg nerför trappan i vårt trapphus


På väg till bussen


Underbara Helsingborg i vackert vårväder


Middagen startades med en förrätt, laxpaté


Hela gänget


Maria och Daniel på första bilden; Ulla, Ingemar och Helena (Daniels farmor, farfar och syster) på bild två


Jonas samt Britt och Dennis på första bilden och jag och Mattias på andra bilden


På bussen på väg hem för kaffe och tårta


Daniel, jag och söta Noah


Nästan hela gänget hemma hos Ulla och Ingemar

Finns även en massa bilder från gårdagen, men orkar inte lägga in dem nu. Ska ta mig en kort tupplur nu också fixar jag resten av bilderna senare idag! Trevlig eftermiddag!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0