Aoch..

Aj, aj, aj min arm den värker. Fick ju vaccinationen mot svininfluensan igår och det går så sjukt ont i armen på mig. Har knappt sovit på hela natten, det bara värker och värker. Ångrar absolut inte att jag tog sprutan, det var det enda rätta enligt mig, och lite biverkningar överlever man väl... Men lite ömklig känner jag mig nu när det gör ont. Kan knappt röra armen för det hugger så hemskt i den. Lucas märker nog att jag mår dåligt för han har varit orolig och pussat mig hela natten, lilla sötnosen ;) Känner mig dessutom riktigt seg i kroppen, sånt man får ta.

Ska iaf gå till jobbet och se hur det går, för tillfället känner jag mig hängigare ju mer tiden går så vi får se om jag orkar hela dagen. Mamma ska iaf ge mig skjuts till jobbet så skönt att jag slipper cykla! Tur jag har min underbara mamma som alltid ställer upp i vått och torrt! Hörs nog senare!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0