Detta var verkligen förvirrande..

Haha, var med om en riktigt förvirrande sak precis som jag måste berätta om. Igår upptäckte jag helt plötsligt att min mobil var fel. Eller rättare sagt så upptäckte jag att datumet på min mobil gick fel, igår när det var den trettonde så stod det den fjortonde på min mobil. Inget stort problem alltså, utan jag ändrarde snabbt tillbaka det och sedan var problemet åtgärdat. Berättade det för Daniel och vi skrattade lite åt det och undrade hur det hade kunnat bli så..

Idag när Daniel skulle visa mig ett sms som han hade fått så märkte jag plötsligt att det var samma fel på hans mobil, även den gick en dag för fort och stod på femtonde idag när det är den fjortonde. Blev lite förvirrad och började undra om det kanske var jag som var lite förvirrad, men efter lite efterforskningar så insåg jag att det är mobilerna som går fel. Även hans mobil är rättad men jag kan inte sluta fundera över vad som har hänt. Hur kan det liksom bli fel datum på båda våra mobiler bara sådär helt plötsligt? Kollade igenom sms bakåt för att se när det blev fel och det verkar som att båda mobilernas datum blev fel mellan den 23/10 och den 26/10.. Någon gång under dne helgen har alltså något hänt med mobilerna som har påverkat datumet. Säkert är iaf att vi inte själva har ändrat det så man kan verkligen undra hur det har gått till..

Bara en liten komisk sak,.. Jag är så envis så jag har svårt att ge upp funderingarna innan jag vet som har hänt, men inser också att jag antagligen aldrig får veta det. jaja, lite lustigt iaf! Nu ska jag gå och kramas med älsklingen! Hoppas alla har en härlig dag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0