Doing Nothing At All

Härligt med lördag idag! Vi passar på att vila upp oss ordentligt efter veckan genom att bara lata oss här hemma. Både jag och D har nog kännt att kropparna har varit lite slitna i veckan, antagligen beroende på avsaknaden av lugn tid förra helgen. Jag hade planer på att bege mig till Väla idag för att fixa lite saker men har inte orkat ta mig dit ännu iaf. Är ofta så packat där på helgerna så det känns mest jobbigt att bege sig ut där. Skulle dock behöva köpa strumpbyxor, har typ inga som inte är håliga. Dessutom måste jag reklamera strumpbyxorna jag köpte förra veckan; första användningen igår och de spricker i sömmen i grenen. Så anser jag att det inte ska behöva vara så de kommer att reklameras.. Snackade även med mamma om att åka till Höganäs på fabriksutförsäljningen där, får se om hon ringer sen och säger att hon orkar.. Tills dess så fortsätter jag att lata mig här hemma i soffan.. Vi hörs senare!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0