En vanlig vardagskväll

Godafton!

Här hemma har vi en helt vanlig vardagskväll. Vi åt kvällsmat tidigt idag, blev bara lite pommes eftersom vi inte var särskilt hungriga. Efter det har vi sett klart en film vi har försökt se klart ett tag nu. Anledningen till att vi förr inte har blivit klara med den är att jag har somnat från den ungefär fem gånger. Stackars min man som har en så trött och tråkig man... Efter filmen var vi ute en runda med Lucas i blåsten. Blåste ju verkligen inte lite, trodde ett tag att Luc skulle blåsa iväg. Nu har vi iaf kommit in igen från blåsten och alla tre är oskadda. Daniel ville kolla fotbollen och jag surfar lite på internet med ett öga mot TVn och fotbollen. Såhär ser alltså vår vardagskväll ut idag, inte så spännande men helt perfekt ändå. Ska mysa ner mig under täcket hos älsklingen och kramas nu, härligt med lite gos. Trevlig kväll och sov gott inatt!


Spår från tidigare besökare..
Lucas

En film från när du var i Borås i somras.

2009-11-19 @ 18:23:02
Bloggadress: http://www.youtube.com/watch?v=CMArLSmKieM
M

Hej min son!!!! Det måste du ju vara eftersom D har en man.....som e jättetrött o somnar från filmer...Hihi....Så skojigt det blir ibland när du skriver....Kramizzar M

2009-11-19 @ 18:24:04

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0