Friday

Halloj!

Allt är bara fint med mig trots den dåliga uppdateringen på senaste tiden. Har varit jobb i massor i veckan, roligt med jobb men man blir trött... Förutom jobb har jag inte hunnit med mycket. har varit ganska trött och seg eftersom jag har haft någon infektion i kroppen men nu är jag piggare igen. Har varit så trött att jag inte ens hade packat upp shoppingen från Göteborg.

Idag blev jag dock sugen på att få upp alla mina nya saker så väl hemma från jobbet så packade jag upp allt fint och har sedan fixat här hemma. Nya lampskärmar i köket sattes dit, blommor har planterats om, kläder har hängts upp, mattunnor har fyllts på och lyktor har placerats ut. Är så nöjd med all shopping vi gjorde i Göteborg förra veckan, blev toppen med allt. Och med så mycket fint och nytt så gör det inget att det blev lite väl tomt på kontot ;) Ska försöka fota allt imorron när det är dagsljus så ska ni få se våra nya favoriter här hemma.

Nu är det fredagskväll, skönt och mysigt. Sitter uppkrupen i soffan och myser. Ska nog sätta på något bra på TV:n nu, ta en skön filt på mig och betrakta mitt ljuslandskap med alla de fina ljushusen. Staden har utökats sedan förra helgen så nu är det verkligen en stad, så fint och mysigt är det ;) Snart blir det fredagsgott till kvällsmat, tortillas med kyckling och grönsaker. Till det blir det nog något glas vin och lite Idol. Precis så en fredags ska vara - lugn och skön med god mat och dryck och trevligt sällskap. Hoppas alla får en supermysig kväll! Kram

P.S. Ber om ursäkt ifall stavningen i detta inlägg är dålig. Det beror inte på alkohol eller något sådant utan är helt på grund av den dåliga belysningen här vi datorn. Hoppas ni förstår vad jag skriver iaf ;)


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0