Halloj!

Veckan har kommit och gått, och bloggtorkan den har bestått.. Känns som att jag aldrig hinner skriva nuförtiden, händer så mycket annat. Dock vet jag inte riktigt var veckan har tagit vägen, tiden har bara rusat iväg. Iaf, arbetsveckan slutade med utgång igårkväll. Middag med gamla kollegorna, var väldigt trevligt. Dock kändes det också lite konstigt, tråkigt för man är inte längre en av dem.. Jaja, var skoj träffa dem iaf. Efter middagen när alla andra åkte hem så träffade jag mamma och drack en öl med henne, var mysigt att bara sitta och snacka lite. Blev ganska sen hemgång, tror jag var hemma runt ett. Somnade då ganska så direkt på soffan framför TV:n.

Idag har vi fixat lite måsten. Handlat hem lite mat, bland annat god mat till ikväll. Kattmat, grus till kattlådan samt hundmat införskaffades också så nu är det fixat för en tid framöver. Just nu myser vi här hemma framför en fotbollsmatch på TV:n. Blir lite fika och glögg, behövs något litet gott nu så att man står sig till kvällen. Jag passar på att testa att mobilblogga samt söka efter information på nätet. Vi har alltså en slö eftermiddag denna lördagen, helt perfekt efter en arbetsvecka. Hoppas att alla har en mysig dag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0