Härligt med morgonpromenad

Ahh vad härligt med en lugn söndagsmorgon. Ännu skönare är det med tanke på att jag hela gårdagen var säker på att det var söndag igår. Jag frågade till och med D inatt om han hade ställt klockan så att vi inte skulle försova oss. Han ställde snällt klockan på 6.15 och frågade lite förvirrat varför vi skulle upp så tidigt. Han lyckades sedan få mig att fatta att det inte var måndag idag utan bara söndag, härligt!

Dagen har startat lugnt i soffan framför TV:n. Jag har precis varit ute på en härlig promenad med Luc och vi avslutade promenaden med att kasta boll vilket L älskar. Nu är frukosten på väg in (älsklingen fixar den eftersom jag givk med Lucas) och jag tror vi ska kolla klart Johan Falk filmen som jag somnade från igårkväll. Resten av dagen är helt oplanerad men den blir nog lugn med tanke på att jag fortfarande inte mår riktigt bra och känner mig lite febrig, hängig och svag.

Vill passa på att önska alla en skön söndag!
Njut av dagen!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0