Hoho, julstämning?

Ojdå redan första advent idag, det går verkligen fort nu. Julskyltning i stan idag, har inte varit på den på väldigt många år. Jag brukar lyckas jobba just den söndagen men nuförtiden när jag inte jobbar helger så kanske man ska ta chansen att åka ner och titta lite. Tänkte nog snart ta mig ner och gå en runda, titta runt lite och se vad som sker. Tror jag tar med mig kamerans så kan jag träna mig på att fota i mörker samt att fotografera belysning och sånt.. Kan vara bra inför Londonresan.

Runt fem siktar vi på att vara hemma igen för då är det Londonderby i fotboll på TV:n. Skoj med fotboll och särskilt skoj när det är två så bra lag som möts. Tänkte också hänga upp advenststjärnorna när vi kommer hem igen, har inte riktigt hittat lusten att göra det ännu. Har inte riktigt funnit jullusten ännu, får se om det blir bättre när väl stjärnorna är uppe.. Nu ska jag fixa till mig! Vi hörs senare!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0