I think I´m gonna get sick..

Jisses vad sjuk av längtan jag känner mig idag. Längtar något enormt tills vi ska till London, så länge kvar men änå så nära.. Längtar efter några lediga dagar att tillbringa med älsklingen. Strosa runt på Londons gator utan några måsten. Att bara se vart dagen leder en och njuta av friheten. Längtar efter att få se alla juldekorationer i skyltfönster, på affärer och på gatorna. Att sätta sig på en typisk engelsk pub och dricka en öl och snacka en massa skit. Just idag är längtan enormt stor, känns lite som att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.. Men det är ju bara 32 dagar kvar, 4 veckor och fyra dagar. Det borde gå riktigt fort, iaf med tanke på hur fort dagarna och veckorna brukar gå.. Fyra hela arbetsveckor försvinner snabbt och sedan är det bara fyra arbetsdagar kvar, alltså är det totalt bara 24 arbetsdagar kvar, det är ju inte så mycket ;)


London 2006


London 2007






London 2008





















Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0