Lördagsfotografering

Idag har jag tagit chansen och testat en massor olika funktioner med kameran. Känns lite som att man måste få försöka och prova för att lära känna den. Dock har jag nog gjort någon konstig inställning för nu beter sig kameran jättekonstogt och bilderna blir lite mysko.. Får undersöka det och kanske återställa kameran till originalinställningarna..

Roligt att sitta och prova iaf, även om de flesta bilder inte blir vidare bra så är det skoj. Här kommer några bilder från dagen:


Morgonpromenad med Lucas bland höstlöven














Lite experimenterande med kameran, Lucas fick vara min modell


Fotografering av vackra Taison










Mer höstbilder från mammas koloni





Spår från tidigare besökare..
Gerhard från kungliga hufvudstaden Stockholm

Fina bilder!

2009-11-07 @ 23:49:18

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0