LOVE LOVE LOVE LOVE

Ibland känner man sig sådär extra kär och lycklig. Man känner lite extra pirr i magen och att munnen inte vill sluta le... Just en sådan dag har jag idag. Min man måste vara den underbaraste mannen i världen och jag älskar honom så mycket! Du är bäst Daniel!

Ikväll har vi en riktig myskväll! God middag har vi precis ätit och till det avnjöts ett glas vin. Nu är det dags för en Johan Falk film, vi ska bara komma på vilken som är först av de två nya filmerna vi har här hemma. Massor av ljus är tända, regnet smattrar mot fönstret och de älskade busungarna tassar lugnt omkring här i vår närhet. Detta är livet precis så som det ska vara - and I LOVE IT! Trevlig kväll allihopa! Kram


ALWAYS & FOREVER


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0