Monday, Monday

Idag har det verkligen varit en sådär helt vanlig vardag och helt vanlig måndag. Dagen har mest bestått av jobb, jobbade mellan 8-17. Var en väldigt lugn och skön dag på jobbet, en mycket bättre arbetsdag än på länge. Var dessutom inte så många barn där idag vilket gjorde dagen ännu lite lättare. Jag startade arbetsdagen med ett utvecklingssamtal. Tror det gick väldigt bra, kändes så iaf så jag känner mig nöjd. Mamman som jag hade samtalet med är en toppenmamma och väldigt lätt att prata med så det gjorde det hela mycket lättare.

När klockan slog fem så satte jag mig på cykeln och cyklade hem till min älskade familj. Var både mörkt och regnigt, men det gjorde inte så mycket. Var väldigt skönt med en cykeltur, bra musik i öronen och massor av rensande av hjärnan. När jag kom hem kramades jag först med familjen och sedan har jag kollat lite TV. Nu är det dock dags för lite kvällsmat, blir hemmalagade hamburgare idag. Tycker de vi steker här hemma är minst lika goda som köpta, och dessutom blir det billigare och man slipper ge sig ut för att handla dem. Gissar på att det blir något avsnitt CSI: Miami till kvällsmaten, jag känner iaf för det och det brukar aldrig vara svårt att få med Daniel på det! dags för hamburgare! Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0