Novembermåndag

Måndag igen, fråga mig inte vart helgen har tagit vägen för fort gick den iaf. Helgen har varit helt underbar med många härliga minnen. Vi kom hem runt sex igår men jag var då alldeles för trött för att orka skriva något här, så skriver istället en rad eller två nu. November nu också, snart december och jul.. Oj vad tiden rusar, nästan ett år sedan man började jobba och vart har den tiden tagit vägen? Visst, det är skönt när arbetsdagarna och veckorna går fort men ibland känns det som att livet rusar förbi en - scary!

Snart dags för jobb. Blir lite utbildning/föreläsning på förmiddagen och sedan vanligt jobb på eftermiddagen. Ska nog kunna bli en bra dag, lite speciell blir den iaf. Är väldigt osäker dock på vad utbildningen ska handla om men det blir nog bra. Nu ska jag fixa mig så jag är redo för dagen! Hoppas att alla får en bra måndag och en bra start på veckan!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0