Now I´m Really Sick

Jisses vilken dag det har varit. Armen värker sjukt mycket och jag kan knappt röra den. Jag kan berätta en sak för er - det är inte enkelt att arbeta på förskola halvt handlingsförlamad. Ju längre dagen gått så har jag dessutom blivit tröttare och tröttare, mer och mer hängig och yrseln har bara fortsatt bli värre. Nu runt två så flimmrade det framför ögonen och jag orkade knappt stå på benen så jag bad snällt om att få gå hem. Snälla kollegor som man har så fixade de snabbt så att jag kunde få gå hem och vila upp mig. Känns underbart skönt att få landa i soffan med Lucas, nu ska jag sova, sova och sova. Underbara Mutti erbjöd sig att ge mig skjuts hem så hon plockade upp mig och körde mig hem. På vägen stannade vi på McDonalds så att jag kunde unna mig en jordgubbsmilkshake. Lite får man unna sig när man mår som pesten. Hoppas att alla ni underbara läsare mår bra och har en fin torsdag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0