Om det börjar regna..

... Kan man klappa händerna.
Klappa, klappa händerna så händerna mår bra!


Vatten, vatten bara vanligt vatten! Det är det som faller från himmelen idag, inget farligt utan bara vatten. Dock känns det något tråkigt med detta skyfall som det är nu, och ännu tråkigare är det att det har tagit med sig värsta stormen :(

Är precis hemkommen från jobbet. Var en tuff dag på förskolan idag, känner mig tung inombords. Blir säkert bra tillslut men just nu känns det inte så skoj.. Slutade jobba två, började cykla och det gick bra. Stannade till för att fixa en sak och när jag skulle cykla igen hoppade kedjan av. Fixade och trixade med det länge, mina fingrar blev svarta av oljan samt kalla som isbitar. Fick knappt på mig vantarna efteråt eftersom fingrarna var så kalla... Hem kom jag iaf tillslut men man kan ju konstatera att ibland vill dagen jävlas lite extra med en. Efter en tuff arbetsdag blir man inte lycklig över att kedjan också ska bråka..

Nu har jag lyxat till det lite här hemma. Massor av ljus är tända här i vardagsrummet, jag har värmt två kanelbullar i ugnen och tagit in ett tjockt och varmt täcke i soffan. Nu blir det TV under ett täcke i soffan samt fika med bullar och vatten! Trevlig eftermiddag önskar jag er alla!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0