Skidsäsongen har startat

God förmiddag!

Vi har startat denna lördagen med massor av familjemys. Promenad med Lucas först där vi även hann med lite bollkastande samt fotande. Sedan blev det frukost, goda bullar och ägg smakar fint på lördagsmorgonen. Jag har sedan suttit och surfat runt lite, letar bland annat efter information om London samt efter lite information om objektiv till kameran. Vill ha ett nytt objektiv innan London men vet inte ritkigt vad jag ska satsa på. Får även se om ekonomin kommer tillåta det, mycket som ska betalas och fixas såhär i slutet av året med jul och allt..

Nu kollar älsklingen på skidor och jag ska väl också slänga ett öga på det. Vi brukar tillbringa en stor del av vinterlördagarna med att titta på skidor, har blivit så med åren. D tycker att det är skoj och nu tycker även jag att det är ganska roligt så man kan väl slänga något öga på det. Mysigt är det iaf att sitta uppkrupen med älsklingen i soffan så då spelar det inte så stor roll vad man tittar på ändå så ;) Nu ska jag krypa ner hos älskingen! Hörs senare!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0