Three Months

Trettonde november idag, fredagen den trettonde dessutom. Just att det är fredagen den trettonde är inget som skrämmer mig, brukar vara mer av en turdag än oturdag för mig så... En månad till lucia, tiden går verkligen snabbt. Dessutom är det ju just idag tre små månader till min 25-årsdag. Oj vad det känns konstigt nu att man ska bli 25, tror att jag just nu fick en lite 25-årskris. Tjugofem år och vad har jag egentligen åstadkommit i livet? Finns så mycket jag hade önskat och hoppats på innan denna dag men livet blir inte allt som man tänkt sig.. Fy, måste nog börja fundera lite allvarligt över livet, se till att ta tag i viktiga saker och se till så att jag kommer dit jag vill.

Fast egentligen, tjugofem år är ju ingenting och jag har ju hela livet framför mig. Är väl mest att den där besvikelsen finns där trots allt, en besvikelse som är svår att skaka av sig.. Men jag är säker på att saker kommer bli bra, det brukar det bli...

Kanske det bara handlar om lite allmän deppighet idag. Tråkigt vara deppig en fredag men efter en dag i soffan så känner man sig inte allt för positiv. Läget är ganska oförändrat sedan igår, fortfarande svårt att röra armen samt hängighet och feber i kroppen. Hoppas att det ger med sig snart.. Har iaf tagit chansen idag och myst massor med min vackra prins och prinsessa. Man märkte snabbt på Lucas att han var glad över att matte var hemma, han har varit jättetillgiven hela dagen och har velat mysa massor med mig. Vi har haft en supermysig dag idag trots allt, bara lite tråkigt att må dåligt och behöva vara hemma från jobbet.

Ikväll blir det bara mys på hemmaplan med älsklingen. Vi ska äta tacogratäng och kolla Idol. Efter det blir det nog någon film eller så, lite gott att tugga på samt massor av mys. Ska nog snart tända upp en massa ljus här i vardagsrummet så att man får upp den där riktiga mysstämningen. Regnet faller mot förnsterna så det känns extra mysigt och lyxigt att bara få sitta inne med tända ljus, uppkrupen i soffan med gott sällskap och god mat. Blir nog en underbar kväll.. Kram :)


Min underbart goa prins


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0