It´s Friday I´m In Love

Hejsan alla godingar!

Jag är nästan precis hemkommen efter veckans sista arbetsdag. Är alltid skönt när helgen kommer och denna  fredagen har faktiskt varit lite extra bra. Efter en lite halvtråkig arbetsdag med mycket (!!!!) dålig och negativ stämning så avslutades arbetsdagen på ett helt perfekt sätt. Älsklingen kom och mötte upp mig vid jobb och vi tog sedan en härlig promenad med Lucas i slottsparken vid Kärnan. Jag hade dessutom varit iväg på lunchrasten och köpt varsin baguett med skagenröra, så de åt vi sittandes uppe på landborgen. Därifrån hade vi en helt fantastisk utsikt över Helsingborg och solnedgången - amazing! Baguetterna hade jag köpt på ett nyöppnat ställe i stan och deras baguetter är helt underbara och skagenröran är den bästa som jag har smakat. Efter att vi hade ätit upp baguetterna så fortsatte vi promenaden och njöt av de vackra höstvyerna. Självklart var kameran med så några bilder lär nog komma upp, dock inte nu men kanske lite senare.

Nu tänkte jag njuta av en god fredagsdricka och kolla lite TV. Enligt mig är fredagen veckans bästa dag eftersom hela helgen ligger framför en, på fredagen kan man med gott samvete ta det lugnt och somna tidigt med vetskapen att det finns mycket kvar av helgen. Så nu ska jag njuta av denna fredagen i sällskap med min söta Kis som ligger vid mina fötter, min goa Lucas som har somnat gott på golvet efter promenaden samt min underbara man. Blir forst en god dricka som sagt samt lite slötittande på TVn. Klockan åtta är det IDOL och det måste man ju se och efter det får vi se vad som händer. Hoppas alla får en härlig fredagskväll! Kram

Bjuder på några bilder från tidigare i veckan sålänge:








Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0