Töntarna


Kent - Töntarna
'
Dagar som dessa när livet känns lite tufft är underbar musik guld värt. Kents nya singel ´Töntarna` från kommande albumet ´Röd` är en ny favorit att lyssna på. Jag lyssnar, njuter och längtar efter en underbar konsert under deras kommande turné. En konsert med fullt av folk, trängsel och värme, härlig musik och massor välkända melodier - en stund iväg från verkligheten... Så jag fortsätter ligga här och drömma mig låååååångt bort...


Spår från tidigare besökare..
Sandra

Hej vännen! Är du höstdeppig? :( Eller är de nåt annat?

Snart london för er också :) Förstår att du längtar, vilken stad! Förstår deffinitvt varför man faller för den! :)

Kramar!

2009-10-07 @ 21:06:46
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/
Sandra

Hej igen :) Du stressar mig absolut inte.. Klart du och de andra ska få se bilderna, ville mest tala om att det dröjer "lite" och du är nog den enda som har mig på facebook ;)



Hoppas humöret blir bättre snart!! Ibland är de så..inget att göra tyvärr..

Kramar!

2009-10-08 @ 12:35:13
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0