A normal workingday

Halloj!

Här hemma sker det inte mycket en tisdagskväll som denna. Jag kollar Tv med ett halvt öga, surfar på datorn med ett halvt öga och sover med det återstående ögat.. Är trött, sliten, stressad, orolig och deprimerad idag, känns inte skoj alls att känna såhär. Men jag gissar att det är så som livet är, att arbeta heltid tar tid och energi. Jag kämpar iaf på, även fast det är en tuff och krävande miljö jag jobbar i med massor av stressmoment.

Vi har iaf nu beställt en weekendresa i december. Känns toppenhärligt att ha något att se fram emot, behövs såhär i tuffa tider :P Ska bli så härligt att komma bort, sex hela dagar bara jag och älsklingen. Massor av kvalitetstid till att bara njuta av varandra, I like it! Vi har ju sedan dessutom en helg i oktober som vi ska till Göteborg för att se Winnerbäck, så det gör att väntan till decemberresan inte blir allt för lång. Ska bli skönt med lite utflykter, Älskar att ha lite planer som lättar upp vardagen.

Idag finns det dock inte mycket planer. Lite kvällsmat snart och sedan en kväll med TV-tittande kanske? Låter lagom soft så jag tror att det får bli så. Idol börjar ju idag, har inte lyckats bestämma om jag ska se det.. Får se vad D tycker om saken, blir kanske det till kvällsmaten och sedan något avsnitt CSI: Miami kanske - Sounds like a perfect evening! Trevlig kväll till er alla underbara läsare! Kram


Spår från tidigare besökare..
Sandra

Lite så kan jag också känna ibland, är det de här livet går ut på? Jobba mer än halva sitt liv och sen sova typ..Känns som skalman, äta jobba sova.. Aja, va skönt med lite weekendresor för er också! Blev det london i december?

Ska på något..hyde park lane kanske det hette? Dåligt minne, ska kolla upp det!

Kram!

2009-09-09 @ 08:22:37
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/
Sandra

Okey, låter som en perfekt planerad resa då :)



Jo det är mycket jobb..och lite skola just nu. Hinner inte riktigt som jag ska men det löser sig, får verkligen ta tag i eximinationsuppgiften till helgen.. INNAN drinkarna serveras, haha! :)



Hoppas du har en fin onsdagskvälL!

Kram

2009-09-09 @ 20:27:40
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0