An Ordinary Tuesday

Hejsan hallå!

Jag lever och mår bra trots min korta frånvaro från bloggen. Har liksom inte hänt så mycket spännande de sista dagarna så därför jag inte har bloggat. I söndags var vi hemma hela långa dagen och vilade upp oss. Vi kollade TV & film, surfade på datorerna, jag pysslade med lite smycken och i övrigt gjorde vi typ inget alls. Trots denna lugna söndag så har veckan börjat segt. Igår var det jobb hela dagen, slutade fem och då var vi hos pappa och lämnade Lucas. Är så skönt när pappa kan hjälpa till att passa vovven lite. I övrigt hann jag inte mycket igår, vi åt middag och kollade IDOL. Tycker det var helt ok vilka som gick vidare, gillar båda så. Dock missade jag delen där de sa vilka som gick vidare eftersom vi somnade gott på soffan runt 21.15.

Idag var det jobb till 16 och sedan körde jag till pappa och hämtade Lucas. På väg hem hämtade jag ett rolig paket på posten, nämligen mitt paket med kläder från Mandel. Blev väldigt nöjd med plaggen, särskilt med en av de stickade tröjorna. Efter lite modevisning för älsklingen i vardagsrummet här hemma så har jag hamnat i soffan där jag kollat lite bloggar och min mail. Nu ska jag dock fixa lite kvällsmat. Hoppas alla får en härlig tisdagskväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0