Dagarna bara rullar på

Godmorgon!

Jisses vad det har varit fullt upp hela veckan. Jobbar en massa, alla dagar är ganska långa vilket gör att man aldrig är hemma lite tidigare. Väl hemma finns det mycket som måste fixas; lägenheten ska städas, mat ska lagas, djuren ska matas och skötas och en massa mer. Att jag sedan somnar vid åtta varje kväll gör ju inte dagarna längre :P

Idag är det iaf fredag. Blir jobb till halv sex, sedan är vi bortbjudna runt sex så det blir snabba bud där emellan. Även igår var det likadant, jobb till halv sex och borta sex. Då cyklade jag supersnabbt hem, slängde på mig nya kläder och var klar. Hoppas jag slipper det idag, frågade mamma om hon kunde skjutsa till jobbet så kan D hämta mig sen, slipper jag stressa så. Jaja, blir nog bra det med. Vi hörs nog lite mer i helgen hoppas jag! Trevlig fredag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0