Promenad i Hittarp

Här kommer lite bilder från vår promenad i Hittarp i lördags den 19 september. Vi tog bilen ut och körde ner till vattnet. Där promenerade vi längt vattenbrynet och kollade ut över havet mot Danmark. Efter det gick vi upp i skogen och strosade runt och mös. Underbart härlig utflykt!


Jag testar lite inställningar med kameran, blev ganska bra ändå tycker jag


Härlig vy med Danmark långt där borta


Lucas ville bada




♥ Oroligt vacker är du grabben min... ♥





'
♥ Mina killar ♥




♥ ÄLSKAD ♥


Lucas kommer farande med sin boll




"Vad har du i påsen husse? Jag är nyfiken ju...
Jaså det var dax för drickespaus, vad gott!"



Vi hittade massor med björnbär, gott :-)






Lucas ville vara med när matte skulle fotografera utsikten








♥ KÄRLEK ♥




Fin blomma




♥ Me & Darling ♥


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0