Jag är som en ställd väckarklocka

Här kommer lite "morning-pics" från oss. Precis som igår så vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, jag är som en väckarklocka och vaknar runt sju-halv åtta även på helgerna. Bestämde mig för att ta en härlig morgonpromenad med Lucas istället för att ligga och vrida mig i sängen. Tog kameran med mig så passade på att fotografera lite i våra omgivningar här hemma. Godmorgon säger vi i familjen Aronsson med dessa bilder, Hoppas alla får en trevlig dag!


Jag hittade en sovande Kis i soffan när jag skulle hämta kameran som låg i vardagsrummet. Sizou älskar att sova i soffan, särskilt om hon har en kudde att ligga på


Härligt med varma, starka höstfärger på buskar och träd


Bästa fotomodellen, min prins


Hittade dessa söta bär, liknade nästan blåbär




Kul att experimentera och testa saker med kameran


SWEETIE




Vacker blomma här utanför vårt hus


Lucas ´in action´ med sin boll


En blomma till här ute på gården


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Jag vaknade också tidigt och det kan vara riktigt skönt att gå upp och fixa med det man vill och i sin egen takt.

Härliga bilder du tagit. Din katt och hund är så söta. Kram

2009-09-27 @ 16:42:30
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com
M

Jättefina blder du tar när du är ute i naturen. Hoppas det får dej att må bra....blir lite orolig för dej ibland när vi pratar. Vill att du ska m bra....love you baby. Puzz

2009-09-27 @ 19:15:00
Sandra

Vilka fina bilder, du är ju skitduktig på att fotografera, verkligen!



Hoppas helgen har varit bra? Här blev de full rulle och på onsdag åker vi, börjar känna mig liiiite stressad, men det löser sig :)



Ha en mysig måndagskvälL!

Kram!

2009-09-28 @ 17:43:35
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/
Fru Evelina

vilken fin design du har! fast jag ser vänsterspalten längst ner!



kram

2009-09-28 @ 20:03:07
Bloggadress: http://happilyeverafter.se

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0