En dålig vana?

Godmorgon!

Här sitter jag vaken trots den tidiga timmen. Har varit vaken sedan strax innan sju, galenskap på en söndag. Vill inget hellre än att sova en stund till, men det går inte. Funkar inte att somna om så då är det lika bra att gå upp istället fölr att ligga och dra sig.. Vet inte om det är vardagstakterna som sitter kvar i kroppen och gör att jag vaknar tidigt på helgerna, men nått måste det vara iaf.

Härligt med söndag idag! Det blir en lugn söndag med massor av mys med alla mina grabbar (tre stycken) samt min lilla tös. Ska även tvätta, behövs verkligen, men det är inte förrän mot kvällen till. Annars vet jag inte alls vad som händer, inga speciella planer ännu iaf. Nu ska jag göra ett nytt försök att sova, ska iaf krypa ner bredvid älsklingen och mysa en stund! Hoppas alla får en skön och avkopplande söndag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0