En stund för mig själv

Godafton!

Här har det varit dött på sistonde. Dock har det egentligen inte varit så dött som det verkat, för hela helgen höll jag på med inlägg om Korfuresan. Allt bilder är uppladdade och uppsorterade i inlägg och dessutom har jag börjat skriva lite i inläggen. Allt är dock inte färdigt och därför har jag inte lagt upp det ännu. Räknar inte med att hinna det före helgen tyvärr eftersom det är mycket jobb denna veckan, men under lördagen bode de komma upp.

Idag är det redan tisdag, tiden går fort. Var en ganska lugn dag på jobbet, eller lugn var den inte men ändå hyffsat ok jämfört med hur det brukar vara. Det är full fart hela tiden, 30 barn i samma lokal sliter på en, men idag var det iaf mindre gråt och skrik vilket är såååå skönt! Slutade jobba vid fyra och var då en snabbis på Väla för att fixa en sak. Sedan hem och åt middag med älsklingen och såg ett avsnitt av CSI: Miami. Nu precis har Daniel cyklat iväg till sin fotbollsmatch och jag har en stund ensam här hemma. Skönt att kunna mysa med busungarna och kolla lite TV. Brukar ta chansen att kolla på sådant på TV:n som inte D vill se, perfekt att ha lite inspelat på inspelningsbara boxen och se när han är iväg :) Nu ska jag sjunka ner i soffan under min gosiga filt! See ya later! 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0