Fredag?

Halloj!

Har varit total torka på bloggfronten i veckan. har en känsla för tillfället av att varken riktigt orka eller riktigt vilja, ofta så mycket annat som tar upp tiden. Idag är det iaf fredag vilket innebär helg och lite ledighet. Tyvärr har jag inte alls den där sköna fredagskänslan i kroppen som man brukar ha, känner mig mest trött och hängig. Har fått lite ont i huvudet, misstänker att det är bihålorna för det "smäller" i dem ibland och ilar upp i huvudet. Det konstiga är att jag inte är speciellt förkyld i övrigt, bara detta med huvudet, bihålorna och allmän hängighet. Jaja, får väl ta en drink senare ikväll och se om det hjälper, hoppas det iaf =)

Nu ska jag nog köra en runda till Väla och spana lite. Hoppas ni får en härlig helg! Kram


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Hoppas att det ger med sig med bihålorna. Jag har stängt idag och det ska jag göra var sjätte vecka. Man är lite mör, jag var och handlade tidigt i morse på Hyllinge och tror du inte jag hade glömt köpa chili till soppan jag skulle koka ikväll!! Så det var bara att ge sig iväg till affären igen. Här blir det full rulle i helgen. Th´s två kusiner med respektiver kommer hit o stannar till onsdag. Jag ska jobba på måndag igen så Th får ta hand om dom.

Trevlig Helg

2009-09-11 @ 19:33:37
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0