Friday Evening..

... & Life Is GOOD!

Ja snacka om att livet är bra för tillfället. Jag sitter med ett fånigt leende på läpparna och har gjort det den senaste timmen. Anledningen till mitt fåniga flin är inte att det är fredag utan faktiskt det trevliga bemötandet jag fick på vår lokala pizzeria. Ett stort leende mötte mig när jag gick in för att beställa en pizza som jag och älsklingen tänkte dela på till kvällsmat då båda hade ätit en ordentlig lunch tidigare idag. Att få ett leende som bemötande i en affär eller restaurang, ett leende som verkligen värmer i hela kroppen, det är ovanligt nu för tiden. Att de sedan även var fortsatt väldigt trevliga, bjöd på läsk till pizzan, klubba till älsklingen samt att jag fick en gratis sås med till pizzan var ju bara plus i kanten. Ett lika värmande leende när jag lämnade, samtidigt som ett "trevlig kväll" gjorde att jag fick detta fåniga leendet på mina läppar ;-)

Dagen i övrigt har annars varit helt toppen även den. En härlig jobbdag med massor av mysiga stunder följt av en härlig tur på stan med lite shopping i det härliga vädret. När jag kollat runt lite på stan så hämtade D upp mig och vi tog en myspromenad i Pålsjö skog med Lucas och Taison. Har massor av fina bilder från promenaden men de får komma upp senare eller imorron för nu är det dax för IDOL! Hoppas alla mina favoriter går vidare, jag håller tummarna ;-) Trevlig kväll önskar jag er alla!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0