Goodmorning everybody!

Hejsan!

Äntligen känner jag mig lite piggare och mer motiverad till att blogga. Känns lite som att blogglusten har kommit tillbaka i takt med höstens intågande. Tycker att det är sååå härligt med lite kallare väder, en underbar höstsol som lyser från himlen, löv som börjar ändra färg och en massa gosiga höstkläder.

Veckan har varit full med saker. Jobb hela veckan och dessutom föräldramöte i onsdags. I torsdags efter jobb var vi i skogen en runda och gick med Lucas, var riktigt härligt. Igår hade vi planeringsdag på jobbet, var ganska så spännande med en otroligt bra föreläsning på förmiddagen om värderingar. Slutade jobb vid halv fem, hem och byta om och sedan ner på stan för tre rätters middag med jobbet. Var riktigt trevligt, en härlig chans att komma närmre sina nya kollegor. 

Idag är det lördag, så härligt. Jag har börjat dagen med att gå en runda med Lucas. Vi kastade boll, busade och hade det mysigt. Dessutom passade jag på att fotografera honom en del, älskar att fotografera och då särskilt mina favoriter Lucas eller Sizou. Nu har vi precis ätit frukost och kollar på CSI:Miami. Annars idag blir det nog lite härligt mysig i det fina höstvädret, kanske med lite med fotografering. Dessutom ska jag ladda upp inläggen om Korfu och även försöka få in det om Göteborgsweekenden. Fotboll på TV:n i eftermiddag lär det nog också bli. En härlig ledig dag med mina älsklingar är just vad som behövs :-)

Hoppas alla får en skön lördag!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0