Hello Sunshine

God förmiddag!

Klockan börjar redan närma sig middagstid och ännu har jag inte gjort något vettigt med min dag. Jag har kollat lite TV, ätit lite frukost, surfat lite på datorn, läst lite om London,... Nu måste jag dock göra vid mig eftersom vi ska på lite fika hos svärfar nu vid tolv. De ville vi skulle komma dit en runda så att de kunde fira Daniel som fyllde år förra veckan. Eftersom D inte har velat bli firad så har de ännu inte fått fira honom men en liten runda dit idag får det allt bli. Efter det ska vi nog direkt hem och kolla lite fotboll, Daniel pratade om nått derby som tydligen han ville se. Känns som att det blir en skön söndag iaf! Hoppas alla andra också får en härlig dag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0